July 25, 2011

Persatuan Pasar Tani Menyumbang Beras Kepada MIAB

Persatuan Pasar Tani Taman Sri Pulai telah mengadakan perjumpaan dan seterusnya mengadakan program tahlil arwah kepada kaum keluarga ahlinya yang telah meninggal dunia pada 24 Julai 2011 bermula jam 10.30 pagi. Bacaan tahlil telah dibawa Hj Khamis tersebut telah dihadiri sekitar 30 orang peniaga Pasar Tani, En Zainudin Pengerusi Pasar Tani Taman Sri Pulai, En Sulaiman wakil Pengarah FAMA Negeri Johor, Hj Ahmad Imbar AJK MIAB dan Dr Karim Deraman Pengerusi MIAB.

Pada majlis tersebut, Persatuan Pasar Tani Taman Sri Pulai telah bermurah hati menyumbangklan sebanyak 19 kampit beras untuk kegunaan MIAB sepanjang bulan Ramadhan nanti. Melalui En Sulaiman, sumbangan beras tersebut telah diserahkan kepada Dr Karim Deraman.

Bagi pihak MIAB, Dr Karim mengucapkan terima kasih di atas sumbangan yang telah diberikan persatuan. Katanya, yakinlah bahawa sumbangan yang berterusan kepada penduduk Taman Sri Pulai tersebut akan mendapat rahmat dan seterusnya akan rezeki yang melimpah ruah daripada Allah...





No comments:

Post a Comment