August 12, 2011

MIAB Dapat Kereta Jenazah

Syarikat Prima Sierra Chemicals Sdn Bhd di Taman Universiti, Johor Bahru iaitu sebuah syarikat yang terlibat dengan membekalkan bahan kimia untuk memproses minyak petrolium mentah  telah menyumbang sebuah kereta Toyota Hiache kepada MIAB. Kereta tersebut telah diubah suai untuk dijadikan kereta jenazah.

Majlis penyerahan gran kereta berlangsung secara ringkas pada pagi Jumaat 12 Ogos 2011 dan disempurnakan wakil syarikat tersebut, Prof Dr Wan Azeele bin Abu Bakar. Pengerusi MIAB, Dr Karim Deraman telah menerimanya bagi pihak Masjid Intan Abu Bakar, Taman Sri Pulai. Turut menyaksikan penyerahan tersebut ialah Tn Hj Farhan Chua Abdulah dan En Abdul Aziz bin Abdul Kadir (Syarikat Prima Sierra Chemicals Sdn Bhd), dan Tn Hj Ahmad bin Imbar (AJK MIAB).

Bagi pihak MIAB, Dr Karim Deraman mengucapkan berbanyak terima kasih di atas sumbangan tersebut dan mendoakan moga-moga sempena bulan penuh barakah ini, Syarikat Prima Sierra Chemicals Sdn Bhd akan lebih berdaya maju dan akan menjadi kebanggaan ummah.

Penyerahan gran kereta oleh Prof Dr Wan Azeele Wan Abu Bakar
kepada Dr Karim Deraman.



 

No comments:

Post a Comment