December 20, 2010

KELAS ASAS QURAN/TAHFIZ

Alhamdulillah, seramai sembilan orang remaja Taman Sri Pulai telah mengikuti kelas di atas dianjurkan oleh MIAB pada 20 Disember 2010. Naim Firdaus bin Razali, Naim Fahmi bin Razali, Sumardin Pratama Inda, Muhammda Zaidan bin Masek, Muhammad Haziq Asyraf bin Muhammad Yahya, Muhammad Hazim Aizat bin Muhammad Yahya, Muhamad Iqbal bin Shapie, Abdul Qayyum bin Karim dan Abdul Muhahaimin bin Karim telah mengambil bahagian. Setiap peserta dikenakan bayaran sebanyak RM100.00.

Kelas yang julung-julung kali diadakan selama lima hari (sehingga 24 Disember 20) itu dikendalikan Abdul Aziz bin Karim al-Hafiz (pelajar Maahad Tahfiz Sains, Tanah Merah Kelantan) dan dibantu Abdul Halim bin Karim (pelajar Maahad Tahfiz Sains, Bachok Kelantan).




InsyaAllah dua orang daripada mereka iaitu Abdul Muhaimin bin Karim dan Naim Firdaus bin Razali telah terpilih untuk mengikuti pengajian di Maahad Tahfiz Sains, salah sebuah sekolah ternama di Kelantan mulai 2 Januari 2011 ini. Warga AJK MIAB mengucapkan selamat maju jaya dan dapat menyumbangkan tenaganya dari masa ke semasa kepada ummah terutamanya kepada MIAB dan penduduk Taman Sri Pulai.

No comments:

Post a Comment